بستگی به نوع حبوبات و کشور تولید کننده دارد. برای مثال، یک کیلوگرم نخود در بازارهای مختلف جهان می‌تواند بین یک تا پنج دلار باشد. همچنین، قیمت حبوبات ممکن است در بازارهای داخلی یک کشور با بازارهای خارجی تفاوت داشته باشد

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت حبوبات عمده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


بستگی به نوع حبوبات و کشور تولید کننده دارد. برای مثال، یک کیلوگرم نخود در بازارهای مختلف جهان می‌تواند بین یک تا پنج دلار باشد. همچنین، قیمت حبوبات ممکن است در بازارهای داخلی یک کشور با بازارهای خارجی تفاوت داشته باشد

قیمت حبوبات عمده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



و تحت تأثير عواملي مانند نرخ ارز، هزينه حمل و نقل، نوع و كيفيت محصول و غيره قرار گيرد. در نتيجه، براي دقيق بودن، بهتر است براي هر نوع حبوبات و در هر كشوري اطلاعات دقيقي درباره قيمت آن در بازارهاي مختلف جستجو شود.

قيمت حبوبات عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت حبوبات عمده سال ۱۴۰۰-قيمت حبوبات عمده ديجي كالا-قيمت حبوبات عمده در عطاري-قيمت حبوبات عمده ليتري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت حبوبات عمده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت حبوبات عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت حبوبات عمده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت حبوبات عمده سال ۱۴۰۰-قيمت حبوبات عمده ديجي كالا-قيمت حبوبات عمده در عطاري-قيمت حبوبات عمده ليتري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت حبوبات عمده را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت حبوبات عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت حبوبات عمده و قيمت حبوبات عمده سال ۱۴۰۰-قيمت حبوبات عمده ديجي كالا-قيمت حبوبات عمده در عطاري-قيمت حبوبات عمده ليتري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت حبوبات عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

حبوبات ارزش غذايي بسيار بالايي دارد كه سرشار از پروتئين است، يكي ديگر از منابع تأمين پروتئين براي بدن گوشت است كه برخي از افراد قدرت خريد آن را ندارند، بدن نيز براي ادامه فعاليت و حفظ سلامتي به پروتئين نياز دارد، به همين دليل مصرف حبوبات جايگزين خوبي براي گوشت و تأمين پروتئين است.
تحقيقات نشان داده افرادي كه دو بار يا بيشتر در هفته حبوبات خصوصاً نخود و لوبيا مصرف كنند، احتمال ابتلاء به سرطان روده بزرگ، پروستات، بروز بيماري‌هاي قلبي عروقي و ديابت نوع دو در آنها كمتر مي‌شود.
همه افراد جهان در وعده‌هاي غذايي خود از حبوبات استفاده مي‌كنند، حتي افرادي كه اضافه وزن دارند، مصرف حبوبات به آنها توصيه مي‌شود و جز مهم‌ترين برنامه‌هاي غذايي است.
در هنگام مصرف حبوبات بايد از همه نوع آن اعم از؛ عدس و لوبيا و نخود استفاده كنيد تا بتوانيد كه كمبود پروتئين را در بدن با اين حبوبات جبران كنيد، علاوه بر پروتئين، حبوبات حاوي آمينو اسيد نيز مي‌باشند و خواص درماني بسياري براي سلامتي دارد كه با هم بررسي خواهيم كرد.
در ميان تمام حبوبات، لوبيا از اهميت بالايي برخوردار است، البته هر كدام از حبوبات خاصيت خود را دارند، ولي لوبيا سرشار از فيبر و آمينو اسيد و پروتئين است و مواد معدني آن از بقيه بيش‌تر است و يكي از امتيازات آن اين است كه در ميان ساير حبوبات راحت تر هضم مي‌شود.
حبوبات همانطور كه خود مي‌دانيد نفخ آور است و ممكن است كه براي دستگاه گوارشي شما كمي مشكل ايجاد كنند، براي رفع آن حبوبات را بايد از شب قبل خيس كنيد و در هنگام پختن نيز زمان زيادي را اجازه دهيد بر روي شعله‌ي ملايم پخته شود.
حبوبات ارزش غذايي بالايي دارند كه در بين آنها لوبيا پروتئين، فوليك اسيد و فيبر بالاتري دارد، زماني كه حبوبات را به رژيم غذايي خود اضافه كنيد، ممكن است كه با كمي نفخ و يا مشكل در گوارش مواجه شويد كه مي‌توانيد با پختن حبوبات اين اثرها را كاهش دهيد، در بين ساير حبوبات، هضم لوبيا راحت تر است.
آهن موجود در حبوبات به مقدار زياد از بروز كم‌خوني جلوگيري كرده و ويتامين‌هاي گروه B آن نيز كه نسبت به تمام مواد مغذي موجود در آن ارجحيت دارند، در رفع افسردگي و اختلالات عصبي و بلوغ گويچه‌هاي قرمز خون مؤثر است، حبوبات به دليل مواد فيبري در رفع يبوست، بواسير و كاهش كلسترول خون نيز بسيار توصيه مي‌شو د.
فوايد حبوبات در رژيم غذايي
۱- پروتئين: يكي از فوايد حبوبات داشتن پروتئين است كه براي سلامتي پوست و حفظ زيبايي موها و تقويت ناخن بسيار مؤثر است. حبوبات را از برنامه غذايي خود به هيچ عنوان حذف نكنيد كه يك ماده مغذي به نام آمينو اسيد دارد و سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و متابوليسم را نيز بهبود مي‌دهد.
۲- فيبر: فيبر ماده‌اي است كه مصرف آن براي رژيم و كاهش وزن بسيار مؤثر مي‌باشد و يكي از خواص بي نظير حبوبات در سلامتي مي‌باشد. زماني كه شما مواد غذايي كه سرشار از فيبر مي‌باشد را استفاده مي‌كنيد تا چند ساعت احساس سيري پيدا كرده و در طول روز كم‌تر غذا مي‌خوريد. همچنين اين خاصيت را دارد كه دستگاه گوارش را پاكسازي كند و سموم اضافي را از آن خارج كند، به افراد ديابتي مصرف حبوبات توصيه مي‌شود.
۳- فولات: فولات يكي از مواد معدني است كه بيش‌تر براي مادر و جنين ضروري و لازم است، فولات كه نام ديگر آن اسيد فوليك مي‌باشد، براي رشد نوزادان مؤثر است، مادران باردار و شيرده براي حفظ سلامتي كودك خود حتماً بايد حبوبات را در برنامه‌ي غذايي خود جاي دهند، اما نكته‌اي كه در اينجا وجود دارد اين است كه در خوردن آن زياده روي نكنيد. حبوبات با افزايش ويتامين و سلول‌هاي قرمز خون مؤثر براي نوزاد است.
۴- آهن: آهن براي بدن بسيار ضروري است، مخصوصاً براي خانم‌ها كه كم خوني در آنها شايع است، براي دريافت آهن مي‌توانيد از حبوبات استفاده كنيد كه اكسيژن لازم را به سلول‌ها مي‌رساند و موجب مي‌شود كه فرد در تمام طول روز پر انرژي باشد.
۵- منگنز: منگنز فوايد بسياري براي سلامتي بدن دارد و تأثيرات فوق العاده‌اي بر جذب كلسيم در بدن، كنترل قند خون و سلامت استخوان‌ها و مفاصل و همچنين حفظ سلامتي هورمون‌هاي جنسي دارد.
۶- منيزيم: براي حفظ سلامتي قلبي و عروقي و تقويت عضلات بدن و استحكام بخشيدن به استخوان‌ها به آن نياز است، پيشنهاد مي‌شود كه ورزشكاران براي دريافت انرژي و تقويت عضلات به سراغ حبوبات بروند.
۷- آنتي اكسيدان: آنتي اكسيدان براي تقويت سيستم ايمني بدن لازم و ضروري است و براي مبارزه با راديكال‌هاي آزاد و آلودگي‌ها، بدن به آن احتياج دارد، با مصرف حبوبات ميزان آنتي اكسيدان بدن را افزايش دهيد.
تأثير حبوبات در بهبود بيماري‌ها
۱- ديابت: حبوبات از مواد مغذي بسياري تشكيل شده و بر پايه گياه مي‌باشند، افرادي كه ديابت دارند براي كنترل ديابت، پيشنهاد مي‌شود كه از انواع حبوبات در برنامه غذايي خود استفاده كنند. اين ماده غذايي علاوه بر بهبود بيماري ديابت، از مبتلا شدن به آن هم جلوگيري مي‌كند. يكي از دلايلي كه فرد به ديابت مبتلا مي‌شود چاقي است كه در كاهش وزن هم مؤثر است. براي كاهش فشار خون و كنترل كلسترول نيز مفيد عمل مي‌كند.
۲- كاهش وزن: يكي از خواص بي‌نظير حبوبات در سلامتي كاهش وزن و رسيدن به اندامي ايده‌آل است. مشكل بسياري از افراد اضافه وزن مي‌باشد كه بيش‌تر آن تحت تأثير تغذيه است. اگر براي كاهش وزن رژيم را شروع كرده‌ايد، حبوبات را حتماً در برنامه‌ي خود داشته باشيد كه مصرف آن احساس سيري را در فرد ايجاد مي‌كند و بدن فيبر و مس كافي را از اين ماده مغذي دريافت مي‌كند.
۳- سرطان: سرطان بيماري است كه اگر مبتلا شويد ممكن است خوب شويد يا ممكن است كه بهبود نيابيد، به جاي درمان بهتر است با مصرف مواد معدني و مغذي از مبتلا شدن به اين بيماري جلوگيري كنيد كه حبوبات تأثير مفيدي در حفظ سلامتي بدن براي جلوگيري از سرطان دارند. بنابراين يكي از خواص بي نظير حبوبات در سلامتي درمان سرطان است.
۴- فوايد حبوبات براي كودكان: يكي از معضلات خانواده‌ها مسئله چاقي كودكان مي‌باشد كه به شدت آنها را نگران و مضطرب كرده است. متخصصان تغذيه، راهكارهاي گوناگوني را براي مقابله با چاقي كودكان در نظر گرفته‌اند. توصيه آنها اين است كه مصرف ميوه و سبزيجات را به وعده‌هاي غذايي كودكان خود اضافه كنيد.
براي فرزندان خود يك برنامه غذايي مناسبي طراحي كرده و از تمام مواد مغذي و مفيد در آن استفاده كنيد. علاوه بر مصرف ميوه و سبزي كه بسيار مؤثر هستند، حبوبات را نيز در برنامه آنها جاي دهيد. حبوبات در حفظ سلامتي كودكان مفيد مي‌باشند و براي جلوگيري از چاقي هم كارآمد هستند. فيبر زيادي كه حبوبات به خود اختصاص داده‌اند موجب احساس سيري در افراد مي‌شود و ميل كم‌تري نسبت به غذا پيدا مي‌كنند.
ارزش غذايي لپه
ارزش غذايي بالايي دارد و هر واحد غذايي آن (يك فنجان لپه نپخته برابر با يك واحد مي‌باشد) برابر با يك واحد گوشت (۹۰ گرم) است. در واقع ارزش غذايي هر نوع حبوباتي به ميزان پروتئين موجود در آن بستگي دارد. لپه براي كودكان، سالمندان و كساني كه سو تغذيه دارند، بسيار مناسب است. ۲۲ گرم پروتئين در هر ۱۰۰ گرم لپه وجود دارد.
افرادي كه گوشت مصرف نمي‌كنند بهتر است از لپه استفاده نمايند. لپه حاوي مواد مغذي مثل ويتامين‌هاي B۱، B۶ و اسيد فوليك مي‌باشد. اگر لپه خيلي پخته شود، ويتامبن‌هاي گروه B آن از بين خواهند رفت زيرا اين ويتامين‌ها در برابر حرارت پايدار نيستند.
يكي از مزايا و خواص لپه اين است كه جز منابع گياهي حاوي كلسيم است، در هر ۱۰۰ گرم لپه، حدود ۶۰ ميلي گرم ماده مغذي كلسيم وجود دارد. با اينكه كلسيم گياهي نسبت به كلسيم حيواني جذب كمتري دارد اما براي افرادي كه لبنيات و شير مصرف نمي‌كنند، مناسب است.
يكي از خواص دارويي لپه مانند خواص ماش كاهش چربي خون و در نتيجه كاهش انواع بيماري‌هاي قلبي و عروقي است كه اين امر به دليل مقادير بالاي فيبر موجود در لپه است. لپه منبع غني از پتاسيم است و اين ماده فشارخون را تنظيم مي‌كند، درنتيجه از ابتلاء به بيماري‌هاي قلبي پيشگيري مي‌كند. هر واحد غذايي لپه حاوي ۷۱۰ ميلي گرم ماده پتاسيم است.
خواص درماني نخود
يكي از قديمي ترين و محبوب ترين حبوبات كه تا امروزه همه افراد در سراسر جهان از آن استفاده مي‌كنند نخود است. نخود داراي طيف وسيعي از فوايد و مزيت‌ها است. از جمله خاصيت‌هاي اين دانه محبوب حفظ ميزان سطح قند خون و تقويت سيستم ايمني بدن است. از ديگر خواص نخود براي بدن كمك به كاهش وزن است و براي افرادي كه مي‌خواهند وزن خود را كاهش دهند نخود با افزايش احساس سيري به اين افراد به كاهش وزن كمك مي‌كند.
نخود غني از پروتئين، ويتامين، فيبر، فسفر، آهن، پتاسيم، كلسيم، اسيدهاي چرب و هيدرات كربن است، به همين دليل در اكثر رژيم‌هاي غذايي به عنوان يك غذاي مغذي و به دليل خواص دارويي متعددي كه براي سلامتي دارد در اكثر غذاها گنجانده شده است. اين دانه مغذي سرشار از فيبر است به همين دليل موجب دفع مواد سمي و برخي از تركيبات مضر مي‌شود و همچنين اسيدهاي چرب و قند موجود در خون را كاهش مي‌دهد.
معمولاً الياف غذايي به عنوان عوامل مهم در كنترل وزن و از دست دادن عوامل حجيم در دستگاه گوارش شناخته شده اند. اين تركيبات موجب افزايش سيري و كاهش اشتها طولاني مدت مي‌شود و در نتيجه موجب مي‌شود تا مصرف كالري كاهش يابد. نخود سرشار از فيبر محلول و فيبر نامحلول است. فيبرهاي محلول سلامت صفرا را حفظ مي‌كنند و فيبرهاي نامحلول به بهبود هضم غذا و راحت دفع شدن مدفوع و در نتيجه با افزايش سيري موجب كاهش وزن مي‌شود.
مزيت‌هاي ماش براي سلامت
ماش يكي از انواع مواد غذايي است كه در گروه حبوبات جاي مي‌گيرد و داراي خواص بسياري است از جمله خواص ماش كاهش كلسترول بد خون است، ماش در طول هزاران سال است كه مورد استفاده همگان قرار مي‌گيرد و اصليت اين دانه مربوط به كشور هندوستان است، چيني‌هاي باستان از ماش براي رفع گرما و سم زدايي بدن استفاده مي‌كردند.
ماش يك نوع كوچك از خانواده حبوبات است و يك منبع عالي از پروتئين، فيبر، آنتي اكسيدان‌ها و مواد مغذي گياهي است، شواهد باليني نشان مي‌دهد كه غذاهايي كه از گياهان و يا تهيه مي‌شوند، داراي خواص درماني بالقوه، از جمله كاهش التهاب را دارند، به همين دليل ماش را يك منبع گياهي پروتئين و مواد مغذي معرفي كرده‌اند.
مطالعات نشان داده اند كه ماش به فعاليت‌هاي بيولوژيكي از جمله آنتي اكسيدان، ضد ميكروبي، ضد التهاب و اثرات ضد فشار خون و تومور كمك فراوان مي‌كند. اين دانه غني، كالري كمي دارد و حاوي بسياري از مواد مغذي مورد نياز بدن است. به همين دليل براي كساني كه در حال رژيم لاغري هستند مصرف ماش توصيه مي‌شود، زيرا بسيار زود هضم و غير نفاخ است و به دليل دارا بودن ويتامين A و D نيازهاي بدن را تأمين مي‌كند، همچنين ماش براي تقويت بينايي و اعصاب مفيد است.
خواص درماني عدس
عدس يكي از منابع اصلي غذايي به شمار مي‌رود. اگرچه اين حبوبات سرشار از پتاسيم، كلسيم، روي، نياسين و ويتامين K مي‌باشد با اين حال منابع غني از فيبر, پروتئين بدون چربي، فولات و آهن محسوب مي‌شود، تحقيقات بسياري نشان داده است مصرف مواد غذايي مغذي مانند عدس در برنامه غذايي مي‌تواند خطر ابتلاء به بسياري از بيماري‌ها را كاهش دهد.
از آن جايي كه عدس حاوي سطح بالايي از فيبرهاي محلول مي‌باشد، به كاهش كلسترول خون كمك مي‌كند. از جمله مؤثرترين خواص عدس مي‌توان به سلامت دستگاه گوارش اشاره كرد. فيبر نامحلول پيدا شده در دانه‌ها از جمله دانه‌هاي عدس مي‌توانند به جلوگيري از يبوست و ساير اختلالات گوارشي مانند سندرم روده تحريك پذير و بيماري‌هاي روده كمك كنند.
مطالعات متعددي نشان داده‌اند كه مصرف غذاهاي پر فيبر مانند عدس خطر ابتلاء به بيماري‌هاي قلبي را كاهش مي‌دهد. همچنين عدس يك منبع بزرگ از فولات و منيزيم است كه اين دو ماده معدني مواد بزرگي براي كمك به سلامت قلب محسوب مي‌شوند.
يك فنجان عدس پخته شده حاوي ۲۳۰ كالري، ۱۸ گرم پروتئين، ۱ گرم چربي و ۴۰ گرم از كربوهيدرات‌ها است. همين مقدار عدس مي‌تواند ۹۰ درصد از نياز روزانه به فولات، ۳۷ درصد نياز روزانه به آهن، ۴۹ درصد از نياز روزانه به منگنز، ۳۶ درصد از نياز روزانه به فسفر، ۲۲ درصد از نياز روزانه به تيامين، ۲۱ درصد از نياز روزانه به پتاسيم و ۱۸ درصد از نياز روزانه به ويتامين B۶ را براي بدن فراهم كند.
مزاياي تغذيه لوبيا
لوبياها بسيار شبيه كليه بوده و از آن‌ها به طور گسترده‌اي در سراسر جهان استفاده مي‌شود. لوبيا قرمز و لوبيا چشم بلبلي، هر دو آن‌ها به غذا طعمي لذيذ را اضافه مي‌كنند، كم چرب و غني از كربوهيدرات‌هاي مركب، مواد معدني، پروتئين‌ها و ويتامين‌ها كه همه آن‌ها به كاهش خطر ابتلاء به بيماري‌هايي نظير سرطان، بيماري‌هاي قلبي و عروقي و ديابت را كمك مي‌كند. با توجه به فيبر و مواد مغذي موجود در لوبيا، آن‌ها را به مواد خوراكي شگفت انگيزي تبديل كرده است كه عبارتند از:
۱ – كاهش كلسترول و كاهش خطر ابتلاء به بيماري‌هاي قلبي
در ايالات متحده، يكي از هر سه مرگ، ناشي از بيماري قلبي عروقي است. مطالعات نشان داده‌اند، كه تغيير در برخي از فاكتورهاي شيوه زندگي، مي‌تواند ميزان گسترش بيماري‌هاي قلبي عروقي از جمله بيماري ايسكمي قلبي و سكته را كاهش دهد. داشتن رژيم غذايي مناسب، يكي از عوامل مهم و قابل تغيير براي كاهش ريسك ابتلاء به بيماري‌هاي قلبي است. مصرف لوبيا، از جمله لوبيا قرمز، مي‌تواند كمك بسياري به كاهش اين علائم كند. در يك متا آناليز كه حاصل نتيجه ۹ مطالعه بر روي مجموع ۲۳۸ شركت كننده انجام شده بود، نشان مي‌داد كه مصرف لوبيا سبب كاهش كلسترول بد (LDL) مي‌شود.
علاوه بر اين، فيبر موجود در لوبيا باعث توليد اسيدهاي چرب زنجيره كوتاه، مانند بوتيرات و پروپيونات مي‌شود كه ممكن است در كاهش كلسترول بد (LDL) دخيل باشند. بنابراين گفتني است كه مصرف لوبياها، مي‌تواند به كاهش التهابات و بيماري‌هاي قلبي عروقي و ساير بيماري‌ها كمك بسياري كند.
۲ – كنترل قند خون
در يك مطالعه باليني كه بر روي ۴۱ شركت كننده انجام گرفته بود، نشان مي‌داد كه خوردن لوبيا به صورتي كه فرد ناشتا باشد، كمك بسياري به پايين آوردن ميزان قند خون مي‌كند. لوبياها حاوي مقدار زيادي فيبر هستند كه مصرف آن‌ها به صورت ناشتا، نه تن‌ها گلوكز خون را پايين مي‌آورد بلكه باعث كاهش پروتئين گليكوزل هم مي‌شود.
خواص لوبيا، بيشتر مربوط به فيبر بالاي آن است، خواص آنتي اكسيداني و پلي فنول اين ماده خوراكي شگفت‌انگيز مي‌تواند از فرد در برابر بيماري‌هايي مانند ديابت نوع ۲ محافظت كند. بخش ديگر توانايي‌هاي آن‌ها، مربوط به حفظ طبيعي قند خون مي‌شود.
۳ – مبارزه با ديابت
لوبيا معمولاً داراي شاخص گليسمي پايين‌تري نسبت به ساير غذاهاي غني از كربوهيدرات‌ها است. اين مسئله، احتمالاً به دليل محتواي فيبري آن‌ها مي‌باشد. شاخص گليسمي لوبيا از ۲۹ تا ۳۸ است در مقايسه با برنج قهوه‌اي كه داراي شاخص ۵۰ تا ۵۵ است.
افراد مبتلا به ديابت دريافته اند، كه افزايش ميزان حبوبات يعني مصرف حداقل يك فنجان لوبيا روزانه، مي‌تواند براي سلامت آن‌ها بسيار مفيد باشد. تغييرات غلظت هموگلوبين گليكوزه، ممكن است به كاهش خطر بيماري قلبي ايسكمي در افراد مبتلا به ديابت كمك فراواني كند.
تغذيه لوبيا نه تن‌ها به جلوگيري ازابتلا به بيماري‌هاي قلب در بيماران ديابتي كمك مي‌كند، بلكه به دليل پايين بودن ميزان گليسمي اش، مي‌تواند بر ميزان و كنترل قند خون، تأثير بگذارد. اين‌ها همگي باعث مي‌شوند تا لوبيا به ماده خوراكي فوق العاده‌اي براي افراد ديابتي تبديل شود.
۴ – درمان و جلوگيري از برخي سرطان‌ها
سرطان روده بزرگ، سومين سرطان رايجي است كه باعث مرگ و مير زنان مي‌شود و دومين علت عمده مرگ مردان در ايالات متحده به شمار مي‌رود. انتظار مي‌رفت، در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۶۰، ۵۰ مرگ ناشي از سرطان روده بزرگ در آمريكا اتفاق بيافتد.
گفتني است كه، مصرف بالايي از فلاونول كه در لوبياها نيز غلظت زيادي دارند، با پوليپ روده رابطه‌اي معكوس دارد. به اين صورت كه، در اين مطالعه بيان شده است كه مصرف انواع لوبياهاي خشك مي‌توانند با كاهش مشكلات روده، ارتباطي تنگاتنگ داشته باشند. به طور كلي، لوبيا ماده غذايي غني است كه ممكن است بتواند به مبارزه با بسياري از عوامل سرطاني بپردازد.
۵ – كمك به كاهش وزن
از سال ۱۹۸۰، چاقي در سراسر جهان، دو برابر شده است. در سال ۲۰۱۴، بيش از ۹ .۱ ميليارد بزرگسال ۱۸ سال و بالاتر، اضافه وزن داشتند. از اين تعداد بيش از ۶۰۰ ميليون نفر چاق بودند، و بسياري از آن‌ها به دنبال روشي‌هايي براي درمان چاقي به طور طبيعي بودند.
رژيم غذايي و ورزش از عوامل كليدي هستند كه در كنترل وزن، نقشي اساسي ايفا مي‌كنند. گفتني است كه، آلفا آميلازها در مهار كردن تجزيه و جذب نشاسته و همچنين كاهش وزن كمك بسياري مي‌كنند. مهار كننده‌هاي آلفا آميلاز، در لوبيا و دانه‌هاي برنج و گندم يافت مي‌شود.
دانستني‌هايي درباره لوبيا
لوبيا نام نوعي گياه است كه داراي ميوه خوراكي مي‌باشد. برگ‌هاي بيضي شكل و موج دار و سطح پهنك برگ‌ها بسته به گونه‌هاي مختلف متفاوت هستند. گل‌هاي اين گياه به شكل خوشه‌اي در رنگ‌هاي بنفش، زرد و سفيد هستند، رنگ لوبياها به تنوع آن‌ها بستگي دارد. لوبياي قرمز داراي رنگ قرمز تيره، بافت و پوست براق است. لوبياها حاوي مواد مغذي بسياري هستند كه يك فنجان خوراك لوبيا پخته شده شامل:
۲۱۹ كالري
۷. ۳۹ گرم كربوهيدرات
۲. ۱۶ گرم پروتئين
۲. ۰ گرم چربي
۵. ۱۶ گرم فيبر
۳۳ درصد فولات
۲۹ درصد آهن
۲۸ درصد منگنز
۲۶ درصد مس
۲۴ درصد فسفر
۲۱ درصد پتاسيم
۲۱ درصد منيزيم
۱۵ درصد تيامين
۱۲ درصد كلسيم
۱۰ درصد روي
۹ درصد ويتامين ب ۶
۴ درصد ويتامين ث
۳ درصد سلنيوم
قيمت حبوبات عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت حبوبات امروز-قيمت عمده حبوبات فله-قيمت حبوبات عمده ۹۹ مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 101 بازدید دیروز 433 بازدید کل 587875

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .